onderzoek imago en identiteit

DWG levert geautomatiseerde oplossingen en onderscheidt zich door proces, electrical, automation & IT uit één hand te leveren. DWG richt zich daarnaast doelbewust op innovatie, duurzaamheid en veiligheid. DWG vroeg Brûlée een nieuwe huisstijl te ontwikkelen en te presenteren aan de directie van het bedrijf. Om de huisstijl te kunnen ontwikkelen zijn er eerst enquêtes afgenomen onder het management en de medewerkers van het bedrijf en haar klanten. De enquêtes gingen onder andere over de identiteit van het bedrijf, de missie en visie en de manier van communiceren.

Op basis van de resultaten zijn er verbindingen gemaakt tussen de antwoorden van het management, de medewerkers en de klanten van DWG. De belangrijkste antwoorden en verbindingen werden meegenomen in bedenken van een nieuw logo, slogan en huisstijl.

Het nieuwe logo bevat de drie belangrijke kleuren blauw, groen en rood. Blauw staat voor de deskundigheid, innovativiteit, efficiëntie en snelheid van het bedrijf. Groen voor de betrouwbaarheid, eerlijkheid, trots en openheid van DWG. En rood staat voor daadkrachtig, oplossingsgericht en vernieuwend. Het logo is ronder gemaakt en er is een nieuwe slogan bedacht: Ahead of tommorow’s challenges, wat ook voorkomt uit de resultaten van de enquête.