Skip to main content

MARKETING AUTOMATION

Vergroot de kans op conversie

Een lead al in een eerder stadium binnen de customer journey bereiken en aan jouw merk of onderneming binden? Marketing automation is het systeem waarmee dit mogelijk is. Door middel van een workflow wordt op het juiste moment belangrijke informatie verstuurd en vergroot je de kans op conversie.

Meer conversie;

Meer kwalitatieve leads;

Verbeter relatie met klant;

Stuur gerichte content;

Bespaar tijd en geld.

Workflow

Standaard e-mails kunnen ingesteld worden wanneer klanten een bepaalde actie voltooien. Denk bijvoorbeeld aan een ingelogde klant die producten in zijn winkelmand heeft gedaan, maar niet afgerekend. Met marketing automation kan de klant vervolgens een e-mail krijgen met een reminder om de producten niet te vergeten om af te rekenen.

Samen met jou denken we na over het optimaliseren van jouw conversieproces en brengen verbeteringen aan waar nodig.

Gerelateerde projecten

VRAAG EEN OFFERTE AAN

Deze website gebruikt cookies

Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website voor de bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken.

Back to top